اگر به دنبال جذب مشتریان بیشتری هستید، نورپردازی را جدی بگیرید.
به گزارش تولیدو، نور پردازی غرفه سهم زیادی در طراحی داخلی غرفه ی نمایشگاهی دارد. بهره برداری درست و به جا از نور سبب افزایش چشم گیری غرفه و جذب مشتری بیشتر می شود.
در ادامه ی این مقاله اطلاعات بیشتری در باره ی نور پردازی غرفه ی نمایشگاهی در اختیار شما قرار می دهیم.
از ابتدایی ترین روش های تبلیغات غرفه نمایشگاهی که با دخالت نور انجام می شود، می توان به بنر ها و تابلوهای نوری و روشن اشاره کرد. یکی دیگر از نور هایی که به وفور در مزین نمودن غرفه ی نمایشگاهی از آن استفاده می شود، نور نردبانی است.
اگر نورپرداری غرفه ی نمایشگاهی به اندازه ی کافی نباشد، گرافیک به کار رفته درون غرفه، چشم حضار نمایشگاه را به خود جلب نمی کند. برای نور پردازی به جا و مفید غرفه ی نمایشگاهی تان می توانید با کارشناسان کبیرسازان در ارتباط باشید.
اگر نورپردازی غرفه ی نمایشگاهی، به طور یکنواخت انجام نشود، غرفه و محصولاتش در میان نمایشگاه برجسته و متمایز نمی شوند و به قدر کافی چشم گیر نیستند. شما عزیزان با شناخت بیشتر عناصر نور پردازی مدرن می توانید غرفه نمایشگاهی جذاب تری را دارا شوید و درصد فروش خود را افزایش دهید.
معرفی انواع چراغ های مدرن نمایشگاهی
اگر عناصر نور پردازی غرفه را شناسایی کنید و تاثیرات آن ها را درک کنید، غرفه شما نگاه های فراوانی را به سمت خود جذب خواهد کرد. برای نور آرایی بهتر غرفه ی خود می توانید از غرفه سازی کبیرسازان نیز کمک بگیرید. در ادامه به معرفی انواع نورپردازی مدرن می پردازیم.
نورافکن: نور افکن ها در سایز های متفاوتی به بازار عرضه می شوند اما نور افکنی که در غرفه نمایشگاهی استفاده می شود، از لحاظ سایزی مشابه نور افکن صحن های زنده است و اندازه ای ظریف دارند. این نور افکن ها در عین ظرافت قدرت بالایی دارند و برای روشن کردن نواحی خاص از غرفه نیز به کار می روند.
چراغ نمایشگر: این چراغ ها که به چراغ دستی هم معروف هستند، در عین قدرت کمتری که به نسبت نور افکن دارند، از دامنه ی نوری بالایی برخوردارند. همچنین مصرف برق بسیار پایینی دارند و از تنوع رنگی بالایی برخوردارند.
چراغ بنر: این چراغ های مینیاتوری در قسمت پشتی تابلوها و بنرهای گرافیکی غرفه نمایشگاهی قرار دارند و سبب افزایش جذابیت آن ها می شوند. از بنرها و تابلوهای نوری معمولا در غرفه های تبلیغاتی یک برند استفاده می شود.
نور پس زمینه: نورهای پس زمینه قابل ادغام شدن با نور نمایشگاه هستند و نسبت سایر عناصر نور پرداری، بسیار کم هزینه هستند. وجود نور پس زمینه سبب جذابیت گرافیک غرفه شما خواهد شد. برخی از نورها و چراغ های مدرن به شما معرفی شد. خوب است بدانید در غرفه های نمایشگاهی از نورهای ریسمانی و انواع لامپ ها به وفور استفاده می شود.
همانطور که گفته شد، نور آرایی در غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر بالایی در جذب نگاه مشتری دارد. برای نورپردازی درست و اصولی غرفه ی نمایشگاهی بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.